Primar: | Luni: 900-1300 |
Viceprimar: | Marti: 900-1300 |
Secretar: | Miercuri: 900-1300 |
21
Jun
2023
|
... | |
01
Nov
2022
|
Anunt intrerupere apa potabila ... | |
29
Jun
2022
|
Anunt public privind dezbaterea publica 27.06.2022 ... | |
07
Jun
2022
|
MAGIC SHOW - Eveniment ce va avea loc in data de 11.06.2022, ora 17:00 la ... | |
PROGRAM DE FUNCTIONARE
LUNI-VINERI ORELE 08.00-16.00
NEDELCU ELEONORA
Telefon: 0244 482 702
Telefon 0732444729
Email: asistentasociala@comunatinosu.ro
Program de lucru cu publicul-ghiseu
13.04.2023 - DGASPC Prahova angajeaza asistenti personali profesionisti
Venitul Minim de Incluziune - Ghid informatic pentru specialisti
INFORMATII UTILE PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE
- Informatii referitor la acordarea ajutorului de incalzire
- Actualizare informatii referitor la acordarea ajutorului de incalzire
- Acte necesare
- Lista bunurilor ce pot duce la excluderea acordarii ajutorului social si ajutorul pentru incalzirea locuintei
Daca vrei sa completezi formularul pe calculatorul tau, foloseste acest pdf inteligent Cerere-Declaratie pe proprie raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala conform Legii 226/2021.
-[ DESCARCA CERERE – DECLARATIE PDF inteligent ]-
Tutorialul de completare PDF inteligent: https://youtu.be/O6-VZnimbeo
Informare cu privire la angajarea de asistenti personali profresionisti
Buletin informativ - Mai 2021 - Facilitarea insertiei pe piata muncii a persoanelor cu dizabilitati
Important - Cititi aici inainte de a descarca formulare
- Acte necesare acordarii dreptului la alocatie de plasament
- Anexa 1 - Cerere pentru acordarea alocatiei de stat pentru copii
- Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
- Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru modificarea cererii de acordare a unor drepturi de asistenta sociala sau pentru acordarea unor noi drepturi.
- Cerere pentru prelungirea/reluarea concediului de creştere a copilului şi plata indemnizaţiei lunare
- Cerere - Declaraţie pe propria răspundere privind acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educaţional Conform OUG133/2020
- Cerere pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului/ stimulentului de insertie/ indemnizatiei lunare/ sprijinului lunar si alocatiei de stat pentru copii
- Cerere tip de evaluare in vederea incadrarii in grad de handicap
- Declaratie ASF 2018
- Declaratie VMG 2018
- Declaratie Mama - ICC - 2018
- Declaratie Tata - ICC - 2018
- Adeverinta angajator
- Vouchere Asistenta Sociala
Alte formulare
3. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unui ajutor de urgenta
7. Acte necesare depunere dosar pentru certificat de incadrare in grad de handicap
8. Acte necesare intocmirii dosarului pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei
9. Acte necesare ajutor social
11. Anexa ancheta Factorii de mediu detaliati dupa CIF 2017
12. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
13. Cerere acordare indemnizatie persoana cu handicap
14. Cerere ancheta sociala persoane cu handicap grav
15. Cerere angajare asistent personal
16. Cerere declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
19. Documente beneficii sociale
21. Fisa de evaluare psihologica
22. Fisa psihopedagogica pentru elevul cu dizabilitati si - sau cerinte educationale speciale
Primar: | 0244.482.702 int. 18, 0723.557.092 |
Viceprimar: | 0244.482.702 int. 18, Mobil: 0727.590.041 |
Secretar: | Tel/Fax: 0244.482.900, 0244.482.702 int. 17, |
Achizitii Publice si Stare civila: | Tel: 0244.482.702 int. 19, 0734.897.199 |
Contabilitate | Tel: 0244.482.702 int. 13, |
Registrul Agricol si Asistenta Sociala | Tel: 0244.482.702 int. 15, |
Taxe si Impozite | Tel: 0244.482.702 int. 16, |
Casierie | Tel: 0244.482.702 int. 14, |
Urbanism si Cadastru | Tel: 0244.482.702 int. 12, |