Audiente
Primar: Luni: 900-1300
Viceprimar: Marti: 900-1300
Secretar: Miercuri: 900-1300
Asistenta sociala

 

PROGRAM DE FUNCTIONARE
LUNI-VINERI ORELE 08.00-16.00
NEDELCU ELEONORA
Telefon: 0244 482 702
Telefon 0732444729
Email: asistentasociala@comunatinosu.ro


Lista bancilor prin intermediul carora puteti incasa beneficiile de asistenta sociala platite de catre A.J.P.I.S Prahova

Program de lucru cu publicul-ghiseu

Dispozitie nr. 13 din data de 22.01.2024 privind aprobarea Planului anual de actiuni si lucrari de interes local ce se vor executa cu beneficiarii Legii 196/2016 privind venitul minim de incluziune

Ordin 668 din 27.02.2024


13.04.2023 - DGASPC Prahova angajeaza asistenti personali profesionisti


Cerere pentru acordarea indemnizaiiei de creştere a copilului / stimulentului de inseriie / indemnizaiiei lunare / sprijinului lunar şi alocaiiei de stat pentru copii

Adeverinta angajator

Venitul Minim de Incluziune - Ghid informatic pentru specialisti

 - Formular - Cerere VMI

 - Pliant informativ VMI

 - Poster VMI


INFORMATII UTILE PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE

- Informatii referitor la acordarea ajutorului de incalzire
- Actualizare informatii referitor la acordarea ajutorului de incalzire
- Acte necesare
- Lista bunurilor ce pot duce la excluderea acordarii ajutorului social si ajutorul pentru incalzirea locuintei

Daca vrei sa completezi formularul pe calculatorul tau, foloseste acest pdf inteligent Cerere-Declaratie pe proprie raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala conform Legii 226/2021.

-[ DESCARCA CERERE – DECLARATIE PDF inteligent ]-

Tutorialul de completare PDF inteligent: https://youtu.be/O6-VZnimbeo


Buletin informativ - Iunie 2021 - Facilitarea insertiei pe piata muncii a persoanelor cu dizabilitati

Informare cu privire la angajarea de asistenti personali profresionisti

Buletin informativ - Mai 2021 - Facilitarea insertiei pe piata muncii a persoanelor cu dizabilitati

Important - Cititi aici inainte de a descarca formulare

  1. Acte necesare acordarii dreptului la alocatie de plasament
  2. Anexa 1 - Cerere pentru acordarea alocatiei de stat pentru copii
  3. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
  4. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru modificarea cererii de acordare a unor drepturi de asistenta sociala sau pentru acordarea unor noi drepturi.
  5. Cerere pentru prelungirea/reluarea concediului de creştere a copilului şi plata indemnizaţiei lunare
  6. Cerere - Declaraţie pe propria răspundere privind acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educaţional Conform OUG133/2020
  7. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului/ stimulentului de insertie/ indemnizatiei lunare/ sprijinului lunar si alocatiei de stat pentru copii
  8. Cerere tip de evaluare in vederea incadrarii in grad de handicap
  9. Declaratie ASF 2018
  10. Declaratie VMG 2018
  11. Declaratie Mama - ICC - 2018
  12. Declaratie Tata - ICC - 2018
  13. Adeverinta angajator
  14. Vouchere Asistenta Sociala

Alte formulare

1. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului/ stimulentului de insertie/ indemnizatiei lunare/ sprijunului lunar si alocatiei de stat pentru copii

2. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru modificarea cererii de acordare a unor drepturi de asistenta sociala sau pentru acordarea unor noi drepturi

3. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unui ajutor de urgenta

4. Acte necesare la depunerea dosarului pentru obtinerea indemnizatiei pentru cresterea copilului conform OUG 111-2010, modificata prin legea 66-2016

5. Acte necesare pentru obtinerea indemnizatiei pt. cesterea copilului conform OUG 111-2010 (Pt. studente, eleve, absolvente facultate, etc.) modificata prin legea 66-2016

6. Acte necesare pt. depunerea dosarului pt. obtinerea indemnizatiei pentru cresterea copilului conform OUG 111-2010 pentru P.F.A, modificata prin L66-2016

7. Acte necesare depunere dosar pentru certificat de incadrare in grad de handicap

8. Acte necesare intocmirii dosarului pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei

9. Acte necesare ajutor social

10. Ancheta sociala 2017

11. Anexa ancheta Factorii de mediu detaliati dupa CIF 2017

12. Cerere - Declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala

13. Cerere acordare indemnizatie persoana cu handicap

14. Cerere ancheta sociala persoane cu handicap grav

15. Cerere angajare asistent personal

16. Cerere declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala

17. Cerere SEOSP

18. Cerere pentru evaluare complexa si încadrare a copilului cu dizabilitati în grad de handicap - acces la servicii de abilitare si reabilitare

19. Documente beneficii sociale

20. Documente necesare intocmirii dosarului pentru eliberarea certificatului de incadrare intr-un grad de handicap 2022

21. Fisa de evaluare psihologica

22. Fisa psihopedagogica pentru elevul cu dizabilitati si - sau cerinte educationale speciale

23. ICC Formular adeverinta angajator

24. Cerere pentru acordarea alocatiei de stat pentru copii

25. Cerere si declaratie pt tichet social electonic- persoana fara adapost

26. Cerere si declaratie pt tichet social electonic-familie cu copii

27. Cerere de acordare sprijin material mama-nou-nascut

28. Supliment membrii de familie

Locatie
Locatie Primaria Tinosu
Telefoane utile
Primar: 0244.482.702 int. 18, 0723.557.092
Viceprimar: 0244.482.702 int. 18, Mobil: 0727.590.041
Secretar: Tel/Fax: 0244.482.900, 0244.482.702 int. 17,
Achizitii Publice si Stare civila: Tel: 0244.482.702 int. 19, 0734.897.199
Contabilitate Tel: 0244.482.702 int. 13,
Registrul Agricol si Asistenta Sociala Tel: 0244.482.702 int. 15,
Taxe si Impozite Tel: 0244.482.702 int. 16,
Casierie Tel: 0244.482.702 int. 14,
Urbanism si Cadastru Tel: 0244.482.702 int. 12,

Prelucrarea datelor cu caracter personal